ПРИЈАВЕ ГРАЂАНА (ЖАЛБЕ И ПОХВАЛЕ)

Пошаљи документе на е-маил

Е-маил пошиљаоца (*):
Е-маил примаоца (*):
Коментар:

Пријаве грађана (жалбе и похвале)

Жалбе

Сваки грађанин може да поднесе жалбу овом органу, а потребно је да она садржи сљедеће податке:

  • име и презиме подносиоца жалбе;
  • контакт податке подносиоца жалбе (адреса и број телефона);
  • образложен разлог жалбе (датум, вријеме и мјесто догађаја; опис радњи непрописног, непрофесионалног или непримјереног поступања...);
  • одговарајуће доказе (који се прилажу уз жалбу);
  • својеручан потпис подносиоца жалбе (уколико се жалба подноси лично или у писменој форми).

Начин подношења жалбе:


Подношење жалбе лично

Лице или овлашћени представник правног лица који жели лично да поднесе жалбу, може то непосредно урадити у периоду од 9 до 17 часова на Протоколу Министарства.

Приликом подношења жалбе достављене лично, поштом, факсом или путем имејла, грађани могу да користе сљедећи образац.


Остали начини подношења жалбе

Министарство комуникација и транспорта БиХ, Трг Босне и Херцеговине 1, 71000 Сарајево

+387 33 284 751

kabinet@mkt.gov.ba

Приликом подношења жалбе достављене поштом, факсом или путем имејла, грађани могу да користе сљедећи образац.


Pohvale

Такође, уколико имате похвале на рад Министарства или неког службеника, будите слободни да их упутите на нашу адресу.

Министарство комуникација и транспорта БиХ, Трг Босне и Херцеговине 1, 71000 Сарајево

+387 33 284 751

kabinet@mkt.gov.ba